pain

Tänkte uppdatera en snabbis, bara visa att jag lever. Har dock länt mig ganska så död idag, vi har enbart legat i soffan & degat. Blev bara en snabb visit till stan för att köpa present åt Mattias pappa som fyller år imorgon. Har haft sjukt ont i mina leder, så jag har börjat fundera & jag tror att jag ska åka till sjukan & kolla upp om det är något som inte stämmer, för idag har det varit jobbigt, bara pain, pain & pain, jag är ändå inte den som klagar i onödan men idag har det nästan varit lite förjävligt, då klagar jag. Min moster hade reumatism & därför är jag lite orolig att jag kanske också har det.. Men ska inte oroa mig i onödan, för det kan bero på kylan också. Jaja nog om det, ska be Matte massera mig nu! Det känns behövligt.

Imorgon blir det bio, vi ska se Saw i 3D, kan bli nice! :) Iaf, ska avsluta detta inlägg nu, kanske återkommer sen & då lägger jag upp en pic. Pz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0