Promenadberoende?

Alltså, Miko har fått sin dagliga motion, både jag & Mattias har promenerat med honom vid olika tillfällen & så har han fått springa & busa med sin polare. Jag själv har väl också fått min dagliga motion då, kan man säga. Jag känner mig trött & hade som tänkt börja avrunda kvällen, men när jag då sitter ute & röker sista kvällsciggen så känner jag bara att jag måste ta en sista kvällspromenad trots att jag egentligen inte orkar?! Jag bara måste. Jag är verkligen inne i en promenadperiod nu känner jag, så då kanske jag ska passa på? :) Haha lite tokigt ändå, att man känner att man måste promenera. Menmen, jag ska pälsa på mig nu & bege mig ut då samt ta på Miko reflexvästen. Sen är det dags att sova så man orkar upp imorgon!

Förresten, Sofia! :) Det är liksom såå mycket jag längtar efter nu, Lördag - roadtrip, eran inflyttningsfest & Nyår! Jag längtar för mycket! ;-) Haha! ROLIGT ska det bli!

Nighti!


Kommentarer
Postat av: sofia

Men jag längtar också, det PIRRAS i magen bara jag tänker på det ;D hihi!

2010-11-23 @ 23:59:14
URL: http://sofiaberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0