Roliga planer på G!

Jag & Sofia har smidit planer idag, riktigt bra planer! Vilken tur att vi båda gillar att planera, för då kan vi sköta det & grabbarna dom behöver bara hänga på haha ;)

Kan börja med att säga att Nyår är planerat vilket känns riktigt skönt & jag ser fram emot det :) Vi bestämde även för en stund sen & jag & Mattias ska följa med henne & Peter till Ikea & Alko på lördag! Det blir en miniroadtrip & kul kommer det bli! Nu har vi mycket kul att se fram emot & det gör faktiskt veckorna lite enklare, man är på bättre humör & man vet att nånting kul väntar :) Nice!

Just nu lyssnar jag på svenska gamla hits, riktigt bra haha! Återkommer om någon minut med lite muuusic!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så jäkla gullig, tihi! :)) Grabbarna får bara nicka och hålla med ;)

2010-11-23 @ 17:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0