shop til you drop

Shoo! Har varit på ranten idag med Matte, Martina & Anton. Inhandlade lite snyggt & åt på Nodo, jädrans trevligt!

Inhandlat;

- Tavelhylla
- Bokstäver med texten Amor, som nu står på tavelyllan
- 2 ljuslyktor från Indiska
- Doft i form av olja som luktar juletid! & tro mig det luktar jul! Så nu får det gärna bli första advent :D
- Almanacka
- Glasunderlägg som jag änvänder till att ställa ljuslyktor på istället

Fina inköp! ;) Ska lägga in någon pic sen när den stationära datorn är ledig, grabbarna sitter & spelar just nu så det lär dröja! Nu ska jag diska undan efter middagen & sen ska jag tända lite doftljus för att mysa till det lite extra. Ikväll blir det film, CopOut.

Peace!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0