Snösnö!

Fan, nu är det verkligen snö på gång. Men jag gillart! Har varit ute med Miko & promenerat & busat i snön, han fick springa lös nere vid fotbollsplanen också & han gillar verkligen snön. Det märks att det är första snön för lillplutten :) Sen när vi kom tillbaka så skottade jag vid ingången, Mattias gjorde det tidigare idag också så nu har vi stått för det idag! :) Nu börjar jag längta tills det är dags att börja åka slalom & köra skoter, det kommer vara vinterns aktiviteter för mig & Mattias, så om någon vill haka på så vore det ju roligt! :D

Just det, nu är det inte länge kvar innan det är dags att julpynta & shit vad vi ska pynta, för de är så jävla mysigt! Jag får försöka hålla mig i kragen så att det inte blir kryddmycket haha.

Nämen om man skulle ta & plugga lite, ska finslipa krönikan sedan lämna in den & så ska jag försöka få ihop en bra uppsats om islam & hinduismen. Vi hörs, peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0