som det kan gå

Såhär var det, att jag hade lagt ut 2 filtar på golvet, satt igång lite avslappningsmusik & skulle stretcha & köra lite yogaövningar som jag minns från Östersund då jag gick på Yogapass 2 gånger i veckan. Det började bra, kände mig riktigt avslappnad, men sen kom Miko & la sig på mina ben, började slicka mig i ansiktet & var allmänt gosig. Gillar när han är gosig men det var liksom fel tillfälle bara. & så började Mattias att flummsjunga & lejda sig, så jag avbröt avslappningsstunden & stretchade enbart. Jag får ta min avslappningsstund när jag är själv hemma, på veckorna innan grabbarna kommer hem från jobbet! :-) För övrigt så måste jag säga att jag saknar Yogan, som fan...

Kommentarer
Postat av: sofia

Börja träna med mig på korpen och följ ?: )

2010-11-21 @ 21:56:26
URL: http://sofiaberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0