Tiden bara susar förbi!

Alltså, det är en del att fixa i skolan nu. För det är nämligen så att Samhälls, Religion & psykologi är 50 poängskurser så dessa lektioner slutar nu vid jul. Det skulle innebära att jag har typ 3 lektioner i veckan under vårterminen, vilket jag inte vill ha. Jag måste ju fylla på med ämnen! Vill verkligen vara i skolan! Så nu har jag bokat in ett möte med rektorn på måndag så vi förhoppningsvis kan kolla om det finns några fler kurser jag kan välja till under vårterminen. Om psykologi B finns så ska jag utan tvekan välja till det & även Idrott om det är tillräckligt många som väljer det. Men ändå, vart fan flög tiden iväg?! Fan halva terminen har ju typ gått, i stort sett. Studenten närmar sig, vilket känns helt jävla underbart! :) Vårterminen kommer gå lika fort som ett ögonblick speciellt då det är så många lov & lediga dagar. Studenten närmar sig med stormsteg! Fan, snart är det min tur! :) Jag sprudlar av lycka när jag tänker på det. Bättre sent än aldrig!

Kommentarer
Postat av: sophia

Åh vad kul för dig!! Skönt att få skolan avklarad. :) Jag hade också velat ta studenten. :P

2010-11-19 @ 15:20:57
URL: http://sophialinacatarina.blogg.se/
Postat av: sophia

Jo, det har jag också haft. Så jag fattar att det känns skönt!! :)Själv blir de ingen student, eftersom jag pluggar på komvux.. Menmen, jag får ett slutbetyg i alla fall. :)

2010-11-19 @ 15:26:59
URL: http://sophialinacatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0