Tjohoooo!

Kort & gott om Ikeavistelsen! Vi begav oss från Piteå kl 8, väl framme så var vi igång med shoppandet, blev gode många nya fina saker! Det bästa var väl snyggbyrån ;-) Sen lunchade vi & tog en rökpaus i det äckliga rökrummet, huvva! Sen så gick vi andra rundan & fyllde vagnen med lite fler saker. Då vi väl var klara runt 4 så gick bussen hem igen & under hemfärden var det en frågetävling som vi deltog i, vi fick 9 av 10 rätt, tack vare 118118 haha ;-) Det blev en utlottning av några priser & Mattias kammade hem en av vinsterna; ett sy-set haha! Tur att iaf jag kan dra nytta av det, behöver nämligen sy några saker!

Iaf, väl hemma så satte vi igång med att packa upp allt ur kartongerna & ställa fram alla finsaker. Det tog oss nästan 3 hela timmar att bygga ihop byrån, fan vilket bra teamwork vi var! Yes. Sen så åt vi saffransbulle & såg tv ett tag innan vi gick & la oss & shiiiet vad vi var trötta. Jag somnade i stort sett direkt jag la mig i sängen. Men jag måste säga att dagen var super! Det var sjukt roligt :) Men med trevligt sällskap så blir det alltid kul! :)

Jag ska lägga in bilder på lite nytt, men jag ids inte nu för jag har lite annat som jag ska göra. Först ska jag bege mig mot solariumet & sen blir det en till promenad. I'll be back!

Förresten, imorgon ska jag & Mattias & även lillsis & hennes kompis dra till Havsbadet & bada, det kommer bli riktigt kul! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0