träningsdag (flyttning)

Efter skolan bar det av till Piteå, där Sofia hämtade upp mig på busstationen, sen har vi gjort några ärenden & efter det satte vi igång med att bära saker & packa eftersom att hon & Peter flyttar till ny lägga! :-) När Mattias & Peter slutade jobbet så kom dom dit & började bära de tyngre grejjerna & vi har hållt på från kl 16-17 tills kl 21 typ! Vi avslutade med lussebullar & trocadero ;-) Nu är man gode trött i kroppen, jag ska ta en dusch & dra på mig myskläder innan det är dags att sova! Det har iaf varit kul idag & det är en riktigt fin lägga! Jag hade tänkt hjälpa Sofia med städningen imorrn så hon får lite sällskap & så är vi ju det bästa teamet! ;-)

FAN, det är ju pensionärsjävlar nu, puh jag missade det ju nästan! Duschen får vänta. Vi hörs, sov så gott!


Kommentarer
Postat av: sofia

Jepp, datorn får följa med till den gamla lägenheten! ;D

2010-11-30 @ 10:44:06
URL: http://sofiaberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0