Turen försvann



Ja, det var den dagen, då jag hade turen med mig. Men idag så försvann den turen. Skulle använda mitt älskade läppbalsam & så upptäckte jag att det inte var på sängbordet.. Antog först att jag hade lagt det någon annanstans men så kollade jag på mattan & där låg det.. Såhär såg det ut;




Attans. Alltså det är fan inte okej att hundar gör sådär! Varför just mina saker?! Han rör fan inte ens Mattias saker.. Men mina dom ska han sno hela tiden.. Till & med från mitt sängbord.. Så jävla SNEAKY! Vi måste helt enkelt vara ännu hårdare mot honom, allra helst nu när han har hamnat i trotsen & dessutom blivit könsmogen. Nu är det hårda bud, jävlat! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0