Wihow!

Sönna, då har vi varit på en långprommis i kylan, det var soft & det var ännu mer soft att hoppa & rulla i snön med Miko, de gilla han :) Nu har jag dessutom fått en break från pluggandet så då kan jag fortsätta snart igen utan att känna att ja blir galen alltså.

Jag fick ju ta ut lite ilska på två snorungar också höhö. Precis innan vi skulle gå så hörde jag att det stod två snorungar i trapphuset & lekte med en tändare & då tänkte jag att det var dags att ta dom på bar gärning då dom tidigare har stått & eldat på papprena som hänger på väggen vid dörren. & visst tog jag dom på bar gärning, såg ut som att dom höll på att skita ner sig, om jag ska vara ärlig. Men ska man förstöra sådär då får man ta konsekvenserna, inte för att jag rörde dom haha, men ord kan tydligen sänka såna där som anser sig vara "tuffingar" också. Förhoppningsvis så lär dom inte visa sig här igen :)

Nu ska jag lägga upp lite pics från kvällens promenad!

















Bilderna talar för sig själv, jag hade ruskigt kul som ett barn på julafton! För jag älskar nämligen snön, ibland iaf ;) Det är ju tur att Mattias är duktig på att agera fotograf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0