Bildbomb - Julpynt

Då var en del av pyntandet klart. Jag är den som kryddar med julpynt, så ni vet. Kommer nog bli lite mer pynt nästa vecka tror jag :) & julgranen åker fram ett par veckor innan Julafton :) Här kommer pics, önskar jag hade bättre kamera men dessa får duga! Någon dag när man har råd blir det att köpa en bättre kamera & då blir det fler bilder.

Måste tillägga att jag älskar småtomtar, de står lite här & var ;) Haha jag är fan galen då det gäller julpynt, shiiiiet. Måste niog köpa nå mer på Ikea, bara nån liten julegrejj!

Vardagsrummet








Denna söta lilla tomte har Mattias gjort då han var liten! :-)






Köket


Juleduken & tomten som har tappat handen ;)






Haha, kanske för kryddigt i kryddhyllan? Jag var tvungen ;)




Hallen

Den här tomten var ju också utan hand haha! ;P


Innanför ytterdörren




Haha, fan till & med badrummet fick en släng av pynt


Då var det bara sovrummet kvar, det ska vi vänta med tills vi har varit på Ikea & fått in den nya byrån & så :) Bilder på det kommer imorgon!

Det blev då en jävla bildbomb ;D


Kommentarer
Postat av: M

Du är verkligen kretiv älskling ;) De blev så supersnyggt när du har pysslat här hemma :D:D du är duktig på de du gör!

2010-11-19 @ 18:46:48
Postat av: sofia

riktigt julmys, i like it : )

2010-11-19 @ 19:16:06
URL: http://sofiaberg.webblogg.se/
Postat av: Malin

Åh va mysigt!

Är åxå helt galen i julpynt, men i år har jag inget pynt alls :( Grannarna har desto mer, så jag har för vana att parkera i deras soffa, haha!

Och jag började faktiskt synda igår, Chris Rea- Driving home for christmas. Gick liksom inte att motstå

2010-11-25 @ 14:00:51
URL: http://lunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0