Helgen plus bildbomb!

Ja vi drog ju till Haparanda & Ikea i lördags som ni vet, var ju som trevligt att sätta sin fot i Finland också! :-) & så var det väl inte så dumt att kunna köpa sig en vinare på Alko! Det är ju dock inte allt för länge kvar innan jag blir 20 år, 1 månad & 4 dagar rättare sagt!

Iaf så var det sjukt roligt med en liten roadtrip måste jag säga! :-)

Påväg hem så lämnade Sofia & Peter av oss i Kalix eftersom vi skulle stanna hos syrran & sova över där. Det blev en myskväll med gotta, massor med myspys med barnen & mycke skratt också! ♥

Här kommer en hel drös med bilder, enjoy! Jag minimerar ett antal bilder också, så de inte blir så attans långt att skrolla!

Roadtrip!






Hemma hos sis!

Kärleken som jag känner för mina gullungar, går inte att beskriva!
Att vara moster är såå underbart! Jag skulle göra vadsomhelst för
mina systerbarn! ♥
















Vi klistrade denna klisterlapp på näsan, tårna, fingrarna.. & ja, överallt! :)
Tänk så kul de va också! Hade för den delen mysstund nu på morgonen
med Alvina, bara jag & hon! ♥



Kommentarer
Postat av: Syrran

Ingen bild på oss?=)

2010-11-28 @ 21:22:13
Postat av: lillasyster

Den kommer!! =)

2010-11-28 @ 21:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0