vilken dag..

Har bara sovit 3-4 timmar inatt, vaknade med sämst humör, Mattias fick ta skiten men de förtjäna han eftersom han satt så jävla länge vid datorn igårkväll/natt & spelade sitt jävla töntspel, trots att han jobbar. Ibland får jag lust att klippa internetkabeln IGEN för att han är så jävla datanördig! Jahapp, sen så är jag INTE på skolhumör idag, men här sitter jag, känner mig fett negativ, Johan pratar på som bara den, men jag kan ju meddela att den informationen går in genom det ena örat & ut genom det andra denna dag. Jag hade helst velat lägga mig över skolbänken, blunda & sova. Bara typ 20 min skulle ju göra en hel del! Jag ska vara ärlig med er, jag har en skitdag idag.

Jag kan fan inte göra annat än att gilla läget, stå ut denna dag & hoppas på att jag vaknar med ett positivt & glatt humör. Det är ju faktiskt så att man får stå ut med såna här dagar också.. även om de kanske suger ibland.

När jag slutar så ska jag ta bussen hem, äta något & ta en powernap. Sen ska jag till Sofia & umgås med henne & hjälpa henne lite mer med flytt :) Det kommer förmodligen göra min dag eftersom hon är en glädjespridare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0