åååh <3

Då var min korta skoldag avklarad & fick dessutom veta att jag har sovmorgon imorgon också, soft! Mattias ringde från jobbet & berättade att han ska bjuda mig på Thai Garden ikväll så jag ska vila ett tag nu sen ska jag göra mig lite fin & så ska vi avnjuta en god middag & framförallt så ska vi njuta av varandra! Det blir mysigt!

Alltså, jag har funderat. Efter allt som jag & Mattias har gått igenom tillsammans, & det är mycket, så är jag så lycklig att vi tagit oss igenom dessa hinder & nu står vi här idag, tillsammans & starkare än någonsin! Äkta Kärlek övervinner allt. Det tvekar jag inte en sekund på, för vi vet. Tro mig, vi vet.

Helt jävla sjuuukt hur mycket två människor kan älska varandra.. ♥

Jag är lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0