behövligt

Mattias vet hur stressad jag är av mig. Jag är en person som ändå tycker om att alltid stå i med det ena eller det andra! Jag är sån & jag är glad att jag är sån, att lata är inget för mig. Men jag tycker som sagt om att hålla igång hela tiden men jag glömmer dock bort att andas däremellan vilket inte är bra alls, det vet jag men lätt är det inte. Iaf, så tappade Mattias upp ett bad åt mig med skum, tände ljus i badrummet & släckte ner. Sen sa han åt mig att lägga mig i badkaret & andas ut & softa ner, vilket jag gjorde. Det var riktigt jävla underbart! Att bara kunna ligga där med stängda ögon, helt avslappnad & jag tänkte inte på ett jävla skit förutom hur jävla skönt det var. Det var sååå behövligt för mig, för jag känner mig som en ny människa just nu. Himla härligt alltså.

Nu ska jag lägga mig i soffan bredvid Matte, äta lite chips & se på film. :) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0