gokväll folks

En blund till sen så är det helg! Imorgon är planen den att Martina & Anton ska komma hit & äta middag, vi kör på älgkött again haha :) Men det är så jävla gott så jag klagar inte. Det blir något glas vitt också & lite kortspel, bara en rolig chillkväll med andra ord. På lördag tror jag att vi åker till Skellefteå & hälsar på Monica, var så länge sen vi var dit så nu är det dags. Det blir som en rätt så lugn helg men såna helger är oftast de bästa! :)

Vad ska jag göra nu då? Mattias sussar i soffan & Miko sussar på mattan, måste medge att dom är himla söta när jag kikar på dom, mina favoriter som jag älskar så gudarns mycket! Tror jag ska lägga mig brevid Mattias ett tag & glo lite tv sen ska jag fixa mina naglar, fila & måla på ett snyggt lack. Martina kommer nog hit & dricker en kopp te sen & så blir det väl att plöja en massa bra tvprogram som vi har gjort alla kvällar hittils i veckan! gillart.

Lite bra muusic;

Swedish House Mafia vs Tinie Tempah - Miami 2 Ibiza


Tim Berg - Seek Bromance



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0