good temper

Kan börja med att säga att jag är på fett bra humör så därför blir det ett inlägg! Haha :)

Igår skrev jag prov i religion & därefter höll jag ett tal i svenska, om jag går på min magkänsla så kan jag ju säga att det smed & min magkänsla brukar inte ljuga. Så nu ska jag bara invänta svaren & hoppas på ett bra resultat. Känns däremot sjukt härligt då man har bockat av två större saker i skolan, nerverna lugnar ner sig liksom :) SOFT!
Det jag ska göra nu är att dra en runda med dammtrasan & starta en tvättmaskin, hade tänkt rensa garderoben också eftersom jag har en plan på att fylla garderoben med lite nytt i slutet av denna månad. Sen ska jag bara vänta tills Mattias slutar & då ska jag möta upp honom i stan eftersom vi ska storhandla mat. Så ser det som ut idag, inget mer än vanligt alltså.. :)

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0