HELG!

Äntligen helg & den är efterlängtad. Jag ska nu börja med att städa lite smått & ta fram älgköttet ur frysen, hade tänkt tillaga någon god gryta ikväll & till det får de bli ris. Glömde nämna det tidigare att Mattias pappa gav oss massor med älgkött så när jag kom hem i förrgår från skolan så hade min sambo lagat godmiddag åt mig :) Vars var jag? Jo ska städa, sen efter det ska jag vänta tills Mattias kommer hem från jobbet & sen ska vi till mamma & hälsa på eftersom att syrran m. familj kommer hit. Sen ikväll så blir det myskväll här hemma med lite godis & cola. Jag & Mattias måste liksom tagga upp för imorgon för då ska vi ta oss an massor med roliga utmaningar. Ni kan väl gissa vars?



Såklart! ;) Det blir jag, Mattias, mamma, Pär, syrran, brorsan, Anssi, Simon, Erika & Filip! Gissa om jag är taggad? JOHO! Så imorgn vid 11 drar vi på lite äventyr!

Nu ska jag sätta igång med att städa lite, ha en trevlig helg. Lär förmodligen lägga upp lite pics imorgon då vi kommer hem :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Okej, tack. Ska kolla hur det fungerar för oss också :) Har ni fått han rumsren nu? :)

2010-10-11 @ 02:17:29
URL: http://lillsandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0