Lördag=Mys

Blev uppringd imorse av Ulrika som undrade om jag ville jobba & klart som tusan jag ville det! :) Så idag har jag jobbat i butiken, sweet! Just nu är jag i Skuthamn hos pappa, har lagat middag åt mig & lillsis. Mattias är hos sin farmor men han dyker nog upp snart också så vi ska vara här i skuthamn med lillsis tills imorgon eftersom att pappa & Marita är i Luleå & bor på hotell & ska se Björn Skifs! Dock ska lillsis på halloweenparty ikväll så då ska jag & Mattias passa på att se en skräckis som känns ganska passande då de är halloweenhelg! ;) Godispåsen är dessutom fullproppad ifall det kommer nå barn & knackar på ikväll,men beronde på vad jag känner jag ska välja bus så ja kan jaga dom haha! ;)

Nänä men nu ska jag käka godis & se tv med sis, ha en bra kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0