Om helgen!

Som ni vet så har vi varit hos Monica som bor i Svanström, Skellefteå. Kan börja med att säga att det är så lugnt & skönt där, allt förutom stadsliv. Helt enkelt ett härligt ställe! & huset som Monica bor i är så mysigt dessutom är Monica världens härligaste också som gör en på glatt humör :) åh jag vill tillbaka & vara där i några dagar till.. men vi lär åka dit snarast igen :) Helgen har iaf varit supermysig & vi har myst massor, surrat, ätit god middag (Tacogratäng & till efterrätt gjorde jag en hallonpaj & Mattias gjorde hemmagjord vaniljsås, skitgott vare!) & så har vi bara haft allmänt trevligt! Monica har gett oss massor med bra hundtips så nu är det helt andra regler som gäller för Miko, vi har nämligen varit alldeles för smöriga mot han & det är varken bra för honom eller oss. Det har varit mycket träning med honom under helgen. Han har sovit som en stock sen vi kom hem haha :)

Här kommer bilder från helgen, enjoy!

På bussen dit.




Mina fina grabbar myser


Monica, bilden är dock inte tagen i helgen!


Mysig kvällspromenad i mysiga Svanström




Kände mig lite frusen efter promenaden så jag drog på mig Monicas
poncho (stavas de så?) & supervarma tofflor! ;)


Mattias myser med en av kattungarna, just denna kattunge fick åka
med oss till Piteå
& nu bor hon hos Martina & Anton & hon har fått
namnet Adidas! :)


Nu ska vi krypa till kojs & mysa innan vi ska sova. Ny skol/jobb vecka väntar! Sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0