wonderful!

Har inga bilder från boda borg men det fanns inte ens i min tanke att ta några kort för vi var fullt upptagna med att klättra på klätterväggar, krypa i tunnlar osv.. Helgen har iaf varit underbar! Boda Borg var sjukt kul, ett bra träningspass skulle jag vilja säga! ;) Kändes iaf i kroppen dagen efter men det hindrade inte mig & Mattias från att promenera in till stan & sedan tillbaka till Munksund. Miko sov gott efter det. På söndagskvällen intog vi soffläge & Martina & Anton kom förbi med en bra film som vi alla såg, Gamer. Det var kortfattat om helgen.

Nu är det ny vecka & kvällen kommer jag ägna åt att plugga som fan eftersom att det är prov imorgon. Annars vare it mycke! Återkommer då jag har något vettigt att dela med mig av :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0