all to do

Det är lite fullt upp här hemma hos oss & i min skalle. Upp kl 5 varje morgon för att åka till skola & jobb, sen hem för att laga middag & hinna med tvätt & städ där emellanåt & så är det en hel del pluggande jag har att ta itu med. Sen så blir det oftast tidiga kvällar för man är så sjukt trött i kroppen varje dag. Så ser liksom läget ut för våran del så därför finns det inte speciellt mycket tid till att blogga, tänkte bara att jag skulle skriva det när jag likaså har datorn i knät. Men jag ska plugga så därför avrundar jag här ;P

Men ikväll så ska jag lägga in alla fina bilder på Alvina & Hugo :) Mina guldhjärtan som jag saknar massor!

Nu, plugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0