Godkväll!

Nu är mitt hår färgat, det blev svart/brunt & det blev snyggt, imorgon ska jag klippa till min snedlugg & så hoppas jag att Martina S kan toppa det & klippa upp det någon dag till veckan! Ikväll har vi sett valvakan, Martina & Anton har varit här & även Malin kom förbi en snabbis :) Jag ska kolla lite till innan vi lägger oss men det självklara beskedet är väl imorgon. Nu: se valvaka sen mysa med min babe till en bra film.

Mina fina grabbs, min fina familj :)




Måste bara tillägga att jag älskar mitt liv, min familj & mina vänner & jag trivs så bra i våran fina 2a här i braiga Munksund! Finns ingenting jag skulle vilja ändra på, eller jo! En sak, jag skulle vilja kicka Mattias i röven då han är en latmask här hemma ibland ;) Önskar att han kunde få lite städil lite oftare & så önskar jag att jag kunde få lite färre städil för jag kan vara rätt så pedant av mig. Det skulle liksom bli lite jämnare & jag skulle kunna stressa ner lite mer & han kunde bli lite mer alert :) Nog om det! Ha det så bra folks så hörs vi!

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0