Idag

Jag började dagen med att cykla ner med Miko till fotbollsplanen här nere i Munksund där vi har kollat när Linn har spelat fotboll, det har nämligen varit fotbollens dag. Efter det så for vi hem & jag röjde lite här hemma, som vanligt då.. :) Sen for jag & Matte in till stan & kikade en snabbis, köpte en ny duk till köksbordet & en ljuslykta som man hänger på väggen samt en läcker tavla. Nu ska vi vänta tills klockan har tickat fram en timme sen cyklar vi till Skuthamn där vi är bjudna på kräftskiva hos pappa & Marita! :)



Ha en najsig lördagskväll!


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-04 @ 17:23:19
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0