lite ändring!

Sådär, nu har jag ändrat namn på de flesta av mina kategorier. Har funderat & jag tror jag ska rikta in mig mer på dessa kategorier, så som inredning i vårat hem, musik & sådär. Ska sluta med dessa tråkiga inlägg där jag bara skriver lite kort om dagen då det i själva verket inte har hänt något speciellt. Jag vet att det inte intresserar andra läsare speciellt mycket. Iallafall jag är då inte så intresserad av att läsa såna bloggar. Så nu får vi väl se hur min blogg kommer se ut framöver :) keep your eyes open!

Förresten, skulle vara kul att veta vilka som läser min blogg, för ni är ju faktiskt en del! Kan ni inte lämna en kommentar?? :) Ni behöver ju egentligen inte skriva något, länka bara eran blogg eller något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0