ny vecka nya tag

Sitter i Skeå på skolan, det är tomt i klassrummet eftersom att resten av klassen har slutat. Själv sitter jag & väntar tills klockan ska bli 12.45 för då blir det mattelektion, något som jag får kämpa ruskigt mycket med. Just matte är inte alls min grej.. Nä nu tror jag att jag ska köpa en daim & lyssna på lite musik i väntan på att tiden ska gå lite. Vi hörs :)

Måste tillägga att lördagen var så himla rolig! Det bästa av allt var att Martina var med, nu har hon tyvärr åkt tillbaka till Oslo & det känns sjukt tråkigt.. Sen så var även Mattias väldigt på hugget då han faktiskt joinade mig på dansgolvet & det händer inte ofta! ;) Nu har vi börjat planera in en resa på höstlovet & då styr jag & Mattias kosan mot Stockholm! Martina ska nämligen flytta dit från Oslo, så vi ska bo hos henne & umgås i några dagar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0