regn, lera & skofynd...

..vilken kombi!

Jag låter bilderna tala lite för sig själv men det har helt klart varit en rolig dag i regnet & efter att ha plumsat i jorden, jag fick duscha av Miko nu när vi kom hem & det uppskattade han inte men jag skulle nog inte uppskatta lerspår på golvet & mattorna så.. :)

Såhär ser då gården hos mamma ut i nuläget höhö!


Mattias lägger rör/slang eller vad man då kallar det :)


Dom hittade flera skor i jorden som var i ruskigt fint skick som ni ser ;)
Jag är lite nyfiken på hur gamla dom är! Sen så fanns det en hel del andra
"fynd" i jorden. Typ porslin, älgben & en kopp.


Miko ville ju såklart vara med haha :D


En gammal damsko med klack ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0