trött nanting

Kändes fett skönt när jag klev in genom dörren till vårat underbara hem. Kl 06.00 lämnade jag läggan & kl 17.50 anlände jag hem igen. Så den här dagen har jag ägnat 11 timmar åt bussåkande & skola. Jag är laaaagomt trött idag kan jag ju säga! Iaf, har ju prövning i Svenska B & idag har vi börjat förbereda oss smått inför Nationella muntligt, som är vid jul. Jag ska då prata i 5 minuter inför klassen, alltså en redovisning. Man får välja exakt vad man vill prata om så nu ska jag sitta & klura på vad jag ska redovisa om. Har några ideér om vad, men det viktigaste är att jag själv tycker det är intressant & att andra finner det intressant. Kluring på det! Men det kommer bli spännande :)

Mattias & Anton drog precis ner till planen för att lira basket så nu ska jag passa på att plocka undan lite, sen ta en kort vila. Sen så hade jag tänkt umgås med Martina om hon är hemma :) Kvällen kommer med andra ord gå i lugnets tecken & imorgon är jag leeedig så jag ska ta en härlig sovmorgon. Men vi höres! ;) Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0