u gotta have the heart & the soul

Har precis varit på en cykeltur med lillvovvsen men han har fan lika mycket energi ändå haha! Tycker ändå att jag cyklade snabbt & lagom långt men jag får nog utöka både hastigheten & sträckan. Hade första psykologilektionen idag på skolan & det verkar sjukt intressant, jag ska satsa på ett MVG i det ämnet för jag finner det jävligt intressant & det är lika med att jag kommer att lära mig det lätt & läsa mycket utan att finna det jobbigt. Så jag satsar på det! :)

Nu ska jag vänta på att Martina ringer & då ska jag hjälpa hon & Anton med flytten, hoppas dom gillar inflyttningspresenten jag köpte ;) Men vi hörs, lägger in en pic på mina naglar, för att inte tillägga att det tog 4 fucking timmar att göra dom men det blev då snyggt så det var det värt :) Jag säger som Anita sa (hon som gjorde mina naglar) Naglar är inga verktyg, naglar är som smycken! & jag tycker fan att en tjej ska ha välvårdade & helst långa naglar ;) för det är ju fan...... fräsht & snyggt!


Måste däremot smörja mina nagelband med olja så att dom blir finare, för dom är fan nariga.
HUVVA!
Kan inte sluta pilla där helt enkelt.


Fick även en manikyr som ingick i priset. Valde att ha en blå rand på varje nagel på sidan
& 3 blommor på 3 olika naglar men nu i efterhand så känner jag mig inte riktigt nöjd
med det så jag ska ta bort det & måla glitter ute på topparna (det vita). Sen kanske ha en
liten blomma på nån nagel :)

Hade tråkigt på bussen haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0