efterlängtad helg!

I onsdags så kom min girl Martina hem till Sverige så hon kom till mig igår & vi pratade om ALLT. Det fanns så mycket att prata om & det kändes sjukt bra att få prata av sig med henne som jag litar på till 100%! :) Fan, det suger att vi bor så galet långt ifrån varandra, men nu flyttar hon från Oslo till Sthlm & då blir det så mycket enklare för mig att hälsa på, åtminstone billigare ;)

Igårkväll intog jag soffläge med Malin & Martina A & drack massvis med te samtidigt som vi såg idol! Det var bara chill hela kvällen & det gillas. Våra dawgs däremot dom levde rövare i läggan & dom höll igång med bs & lek i sisådär 3 timmar, ni kan ju gissa om dom var nå trött. Men vilken tur att Miko har fått sig en polare som orkar med hans busenergi för det är inte många andra hundar som gör det haha!

Ikväll är det girlsnight & jag kände att det var läge för det så snart drar jag vidare till malin där vi blir ett gäng brudar ikväll som ska umgås & tjattra! Take care.

Kommentarer
Postat av: sofia

Visst är det ni som har en svart vit bordercollie? var väl någon mer blanding? Mattias och Peter känner ju varandra långt bak så vi borde träffas någon gång så hundarna får busa med varandra. Just nu är Freja skadad men så småningom så är hon läkt igen :) Hon är ju 8 månader och har aussie/border collie i sig och kan lova att hon orkar med hans energi :) hehe

2010-09-18 @ 13:06:40
URL: http://sofiaberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0