bra dag!

Dessa ekvationer i matten, inte min grej & som jag har kämpat. Men efter bra extrahjälp i skolan så har jag idag klarat av första delen av provet!! :-) Så jävla skön känsla! Är faktiskt stolt över mig själv om jag får säga så. Nu är det bara den andra delen kvar sen har jag klarat av matte A & jag kan ju glatt meddela att det INTE blir något matte B. Har även pratat med några lärare om en del oklara saker men nu har vi spikat hur planen för resten av terminen, för det har varit lite luddigt om hur vi ska lägga upp det. Men som sagt, nu är det spikat & jag har antecknat allt i almenackan. Terminen kommer gå fort! :-)

Nu under kvällen har jag tagit det lugnt men fick en liten energirush nu mot kvällen så då har jag varit på långpromenad & tränat lite pilates. Riktigt skönt! Nu är det dags för sängen, ska avsluta med att läsa lite innan jag somnar. Good night!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja dom är skitsnygga! på ellos hittade jag dom! skickar länken - http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=52729&productId=223598&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

2011-02-02 @ 14:15:56
URL: http://cavanilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0