Dance

Om man säger såhär, jag svettas som en tok, är alldeles skakig i benen & har druckit en massa vatten för törsten! Först dansade jag lite Zzzumbaaaa, ja men ni vet, Zumba, det var lite svårt tycker jag, men kul. Sedan kollade jag om det kanske fanns något enklare på youtube & då hittade jag något som heter Arabic Belly Dance Fat Burning part 1-4. Jag tänkte att det är ju värt att testa fastän jag tyckte det verkade lite lejt, men shiet vad det känns i mina ben just nu! Det känns främst i benen men också i kroppen efter jag körde dessa parter. Tycker ni borde testa! :-) Dock hade jag önskat det var lite bättre musik, arabiskt sound är inte riktigt min grej. Men det får jag stå ut med :-)

Ska ta en snabbdusch nu, sen blir det väl att slagga för kvällen. Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0