For your information

Det finns mycket jag vill skriva i min blogg men som jag tyvärr inte kan eller vill skriva för att det är så pass många som läser den så jag vet att mer än hälften bara är random personer som bara är nyfikna som fan. Men jag har tänkt lösenordsskydda dessa inlägg så att jag, de gånger jag känner för det kan skriva lite mer om privata saker i bloggen. Nu har jag ju såklart inte tänkt dela med mig av vadsomhelst, men ni fattar.

Eftersom få personer vågar/vill kommentera i denna blogg så ger jag ut till dom jag vet vill ha det. Annars får ni väl lämna en kommentar här isf om ni vill ha lösen, men so far så har det varit väldigt tomt på kommentarer, haha! Jag bits inte! :-)


Kommentarer
Postat av: sofia

Hihi, jaa .. jag ska ju då ha det! ;);) pözzz

2011-02-09 @ 21:21:01
URL: http://sofiaberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0