Godmorgon fredag!

Vaknade med en jävla träningsvärk i vaderna från gårdagens kvällsträning. Men det är bra! :-) Idag är det freeedag! Jag ska snart mumsa i mig nå frukost bestående av rostade mackor, the ordinary! Sen ska jag städa klart för kl halv 3 har vi lägenhetsvisning igen. Skulle vara så jävla skönt om någon kunde flytta in den 1 Mars så slipper vi denna dubbelhyra. Jag håller tummar & tår! Sen så ska jag agera frisör & dra in lite cash. Därefter ska jag handla & ikväll vankas det myskväll med Mattias & lillvovvs :-) Mattias ville se nån film som heter Troll. Får se vad det är för nå ;P Så kommer dagen se ut, ska försöka hinna med lite pilates också!

Är laddad till tusen för lördagens nattskift! Blir första nattskiftet sen jag började jobba, så är lite nervös ändå men det kommer gå bra! Det är bara att andas emellanåt stressen så gåre! :-)

Ha en bra fredag, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0