I'm back!

For real.

Igår då jag skrev att jag skulle promenera & träna pilates så kan jag ju meddela att så blev det inte. Jag promenerade en bit sen försvann all min lust till att ens röra mig. Jag blev bara allmänt jävla lat så jag traskade hemåt igen, drog på mig min varma, röda morgonrock & intog soffläge. Där tillbringade jag resten av kvällen! Jag tror nog att jag behövde en såndär latdag helt enkelt & jag har lärt mig att det inte tjänar något till att pressa sig själv till att träna. Då försvinner ju lusten helt & hållet.

Idag mina kära vänner är jag back on tracks! Jag ska snart packa badkläderna & möta Malin nere på simhallen. Är gode så laddad för simning idag :-) Har smålängtat lite hela dagen. & så kan jag behöva få prata av med lite med Malin! Bara allmänt :-)

Ikväll, ska jag slänga in lite pics & sådär. Vi hojres sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0