Keane

Musik förgyller min vardag! Men det vet ni :-) Jag älskar musik, all sorts musik. Nu när jag städar passar Keane utmärkt! Sjukt soft musik.

Keane - Crystal Ball


Keane - Is it any wonder


& såklart så spelas ju Van Halen, Thin Lizzy & Whitesnake i mina högtalare idag. Men har redan lagt upp flera av deras låtar :-)

Blev förresten inringd på jobb idag. Blir ett kortpass 16-19. Blir alltid glad då dom ringer in mig! :-) Så klippningen är flyttad till imorgon & så blir det en senare middag ikväll. Tror jag far lite tidigare till stan & hälsar på Matte en snabbis på jobbet innan jag börjar, han slutar då jag börjar ;P Men att planerna ändras det stör mig inte minsta lilla, för jobba är fan kul :-) Whoopwhoop! Men ha de bra sö hörs vi folks! Peace

Kommentarer
Postat av: Lixy

Bra blogg :)

2011-02-12 @ 12:16:55
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0