Träning

När min andra lön rullar in på kontot så ska jag köpa lite träningsgrejjer som jag behöver! :-)


Yogamatta / Pilates

Träningsbyxor



& så har jag faktiskt tänkt köpa ett baspaket för Zumba Fitness. Så jävla kul att dansa sig i form! ;-)

Jag & Mattias har även pratat om att spara ihop lite cash till en boxningspåse/säck eller vad det nu heter. Boxning är ju bra träning för armarna & så är det ett bra knep då man kan behöva avreagera sig ;P Kul är det också!

Men det första jag ska satsa på att köpa är en Yoga/ Pilatesmatta & ett par träningsbyxor.

Nu ska jag sova, nighti.






Kommentarer
Postat av: Syrran

Finns superbilliga yougamattor på biltema såg jag :) Fanns även en massa andra träningsgrejjer där :) Så om ni inte har vägarna förbi där själv så kan ju jag eller Anssi köpa en åt dig för vi är ju rätt ofta där.

2011-02-10 @ 09:30:31
URL: http://annacarolinalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0