yaoooo

Jag blir tröttare av skolan än då jag jobbar, det är konstigt dedära. Har sovit som en stock båda bussresorna idag, till & från Skeå. & jag har varit trött hela dagen.. Men imorgon är jag ledig så så ska jag sova ut! :-) Vi har precis ätit middag så nu har jag fått lite mer energi. För en stund sen tänkte jag hoppa över simmandet men nu har jag ångrat mig så jag ska strax packa ner badkläderna & bege mig ner mot simhallen. Sen om det finns energi kvar efter det så ska jag köra lite pilates också. Jag mår så bra av att träna så jag försöker hinna med lite träning varje dag. Promenaderna är såklart alltid inräknade varje dag, men det är ju en självklarhet då man har hund, det fattar ju vemsomhelst! :-)

Återkommer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0