-

Kände för att vara lite hurtig imorse så jag promenerade till jobbet! Jävligt skönt :-) Har gått smid idag på jobbet, fick beröm också & det gör ju att man smider på ännu mer. Det jag ska göra nu är att skriva ner i almenackan hur jag jobbar framöver eftersom chefen idag har lagt upp schema för hela februari. Jag får jobba rätt så mycket & det är sjukt bra! Längtar som fan tills nattskiften drar igång också!

Lillsis är här & ska sova hos oss inatt :-) Så nu har jag kickat ut Matte i vardagsrummet så jag & sis kan sova i dubbelsängen! Vilken bra sambo jag är va? ;-) Haha. Är iaf trevligt då man har besök av sin underbara lillasyster! :-)

Men jag har en del att göra nu innan läggdags, så, peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0