Friday, finally!

Kvällen planer är att mysa med Mattebooyy & vovvsen. Fast jag är inge vidare glad på Miko då han ytterligare en gång har snott min hudkräm från sängbordet & käkat upp. Om vi säger såhär, vi HAR en crazydog men till råga på det så är han 9 snart 10 månader gammal, han har precis blivit könsmogen & så är han bara fööör busig. Det är inte de lättaste att få pli på en sån vilding! Nog om det. 

Ska traska förbi mami & Pär sen där jag blir bjuden på middag! Blir väl att sitta där en stund & surra :-) Sen så traskar jag hem igen & sätter igång med att plöja tv-serier & Mattias som sitter på sin dator 2 meter från mig ska spela. Så kommer kvällen se ut. Det lär bli ett & annat blogginlägg också! 

hörs ikväll, over and out! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0