härliga tider!

Det luktar nybakta vanilj & kanelbullar i lägenheten! Älskar den doften :) Nu är jag iaf klar med bakandet så nu hade jag tänkt göra middag & efter vi har ätit & jag har hunnit smälta maten så ska jag traska ner till simhallen & inviga simkortet, gudarns vad jag ska simma! :-) Basta hade jag också tänkt göra efteråt, så soft!

Jag var & lämnade CVn idag & när jag kom hem så fick jag ett givande samtal, jag ska nämligen på arbetsintervju imorgon kl 9! Så jävla smid, sen är de bara hoppas att man kanske får jobba kvällar & helger. Åtminstone helger :-) Hoppashoppas!

Nu ska jag göra middag! Förresten, har inte min usbkabel till mobilen här så det dyker inte upp några bilder idag iaf.


Kommentarer
Postat av: joanna

Vad kul med arbetsintevju : ) Vart ska du någonstans?

2011-01-10 @ 20:21:48
URL: http://joannagabrielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0