just go for it!

Idag so far: Packade träningsväskan & drog in till stan till Maritas jobb, PT. Dom har ett träningsrum där så jag har styrketränat & lirat pingis. Riktigt skönt vare :-) Planen är att jag ska träna en gång i veckan där, det är ju gratis för tusan ;-) Känns som att en gång i veckan räcker eftersom att jag simmar 2 gånger i veckan också. Efter det surrade jag lite med Marita innan jag traskade vidare & checkade lite affärer i jakt på nya arbetsskor som jag skulle få av pappa & mamma. Hittade ett par helsvarta snygga dojjor! Sen gick jag till mormor & väntade på mamma & när hon kom så blev det en vända till på stan med henne :-) Fick ett par svarta shorts av världens bästa mami & så köpte jag mig 2 nya nagellack eftersom jag hade kvar lite cash på presentkortet på Kicks. Så har dagen sett ut so far! Tusen tack till mamma & pappa som har köpt nya arbetsskor åt mig & nya shorts! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0