Ledig idag!

När inte JB klantar sig då är det jag som klantar mig ;-) Klev upp den vanliga tiden & gjorde mig klar. Åkte med 06.10 bussen mot stan & halvvägs kom jag ju på att jag har sovmorgon eftersom det inte är någon historia idag eller nästa torsdag. Jag skrattade bara för mig själv på bussen & om jag ska vara ärlig så brydde jag mig inte ett skit, det var mest kul! En bussresa till stan & tillbaka skadar ju inte. Men när jag kom hem så skrev jag ett mejl åt min svenskalärare & checkade med henne om jag behövde komma idag på lektionen som är på eftermiddagen. Tur var det för jag behövde inte komma! Kort förklaring till det: Jag har prövning i svenska, dvs. jag har gjort allt förutom ett visst moment inom den kursen så jag behöver enbart delat på just det momentet.  

Man kan säga såhär, jag har det väldigt slappt i skolan & dagarna kommer rusa förbi & jag närmar mig min speciella dag, studenten! ;-)

Nu ska jag diska & sedan klä mig varmt & bege mig ut på en långpromenad med busvovven!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0