Lördag, söndag & idag

Lördag till söndag, så var jag hos pappa, Marita & lillsis & umgicks med dom. Kändes bra att få vara hemma i huset, sova i mitt flickrum & bara få umgås med familjen & slappna av rejält. Passade på att ta ett varmt bad i badkaret, tände lite ljus & bara låg & tänkte på allt möjligt :-) Det första jag ska göra då vi har flyttat in i den nya lägenheten är att ta ett bad, för i den nya lägenheten finns badkar. Nice!

Igårkväll var jag & Matte på bio & såg The Tourist. Den var sjukt bra men man kunde som nästan lista ut hur den skulle sluta! Annars var den helt okej :-) Efter det traskade vi till Maritas jobb, PT. Vi skulle vänta tills hon slutade kl halv 12 så då passade vi på att gå upp i träningsrummet där vi tränade lite & spelade pingis. Sen så läste vi tidningar från tidiga 90-talet & självklart så fanns de en liten pluttMalin på födelsedagssidan ;-) Haha! En lugn & mysig kväll med min Kärlek utanför lägenheten, det behövdes!

Idag har jag varit på jobbet & fixat med en massa papper osv. Första arbetspasset är på måndag om en vecka! Längtar! :-) Sen så har jag faktiskt inte gjort speciellt mycket alls, har suttit & plöjt säkert 10 avsnitt av OC. , promenixat med lillvovvs & diskat. Annars åssit! Matte fick handla & laga middagen.

Nä, ska se sista avsnittet nu innan läggdags, eller så kanske jag ska se nån dokumentär, nåt av det!

Igår! :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0