myslördag

Gårdagen var rolig & sällskapet gjorde såklart min kväll :-) Idag har jag däremot varit ganska så seg i kroppen så jag har haft en dag då jag tagit hand om mig själv! Har haft ansiktsmask, gjort nagelmanikyr, noppat ögonbrynen & smorslat in mig med väldoftande krämer! :-) Imorgon ska Susanne klippa mig, vilket är sjukt behövligt.

Igår var sista festkvällen för mig & det har jag bestämt eftersom att jag börjar min första arbetsdag på måndag & jag lär förmodligen jobba många helger framöver. Dessutom vill jag alltid vara redo för jobb ifall jag blir uppringd då det är kris också! Det känns jävligt skönt, veckorna framöver kommer innebära skola, jobb, pluggande & umgås med familjen & nära & kära, lugna kvällar & mycket motion & simning. Så är läget :-)

Ha en bra lördagskväll! Over and out. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0