nu jädrans!

Jag har hittat det, mitt träningssätt! Nu säger jag adjöss åt mina tankar om träning på gym & istället så satsar jag på simning!

Alltså, det var verkligen hur härligt som helst. Simning kan ju verka ganska tråkigt men jag tycker det var avkopplande & härligt. Sen så är det ju pricken över i:et att avsluta med att basta & ta en lång dusch. Känner mig som en ny människa just nu om jag ska vara ärlig :-)

Det bästa av allt är att simning är sjukt bra träning & det tränar ju hela kroppen så det känns ju som lite bättre det också ;-) Det är både kul, avkopplande & bra!  

Måste inhandla sånahär eftersom jag mest simmar bröstsim & då får man se upp för att hålla huvudet för högt för då finns de risk att man får dåligt i nacken.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vart är det du simmar? Vill gärna följa med en gång och prova! :D

2011-01-10 @ 22:39:21
URL: http://jessicarosen.webblogg.se/
Postat av: joanna

Okej : ) Du skulle ha sökt till Canal digital där hade de intervjuer förra veckan och en ny utbildningsgrupp börjar idag.



Hoppas det går fint på intervjun : )

2011-01-11 @ 07:26:32
URL: http://joannagabrielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0