På G!

Kom just hem från simhallen, sjukt härligt det var med en lång simtur & denna gång hade jag simglasögon & vilken skillnad det blev. Slapp hålla upp nacken för att slippa få en massa vatten i ögonen (har linser) & därför kunde jag ta i mer & göra det på helt rätt sätt. Kändes som att jag fick ut så mycket mer av simningen. Onsdag nästa!

Jag ska alldeles strax bege mig ut på en powerwalk, får se om det blir med eller utan stavar, känns lite bökigt att gå med stavar då jag har Miko men går ju alltid att knyta kopplet runt midjan :-) Någe av det. Sen då? Jo, sen ska jag gosas med min sambo innan vi kryper till kojjs! ;-)

Vi hörs imorrn!
Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0