Thursday

Började dagen med att handla lite, sen promenix med Miko & efter det for jag in till stan & kikade förbi Mattias då han jobbade. Sen gjorde jag bort att gå på bolaget & så traskade jag till Malin efter det. Har gosat med Ronja & surrat en massa med Malin :-) Det var trevligt! Därefter traskade jag vidare till mormor, handlade åt henne & sen så åkte jag hem med Mattias då han slutade. Nu har vi precis ätit middag så nu softar jag ner efter dagen. Har laddat ner första säsongen av Solsidan så det blir att se några avsnitt ikväll.

Annars då? Funderar på om det är dags att börja smårensa & småpacka snart, vi får möjligtvis flytta in i nya lägenheten redan under helgen dvs. den 26 eller den 27 Februari. Så det känns som att det är läge att börja packa lite snart så man slipper den där stressen. & så kommer jag att få jobba rätt så mycket helg framöver & på veckorna hinns det inte med lika mycket. Tror jag sätter igång redan imorgon lite.. Så får det bli!

Nu ska jag lyssna på musik & försöka hitta nå nya låtar! :-) I'll be back....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0