Tonight

Kvällens händelser:

Promenixade till mami där jag blev bjuden på middag & så fixade jag hennes naglar & surrade med henne :-) Sen så traskade jag hemåt igen & direkt jag kom in genom dörren så tog jag på Miko flexvästen & kopplet & så gick vi ut på ytterligare en promenix. Väl inne i värmen igen så satte jag igång med att rensa garderoberna. Nu är det gjort innan flytten, men, more to go! Vi har en HEL del att göra innan vi flyttar. The word: RENSA! Plus en massa annat också såklart. Efter garderobsrensningen har jag mest suttit vid datorn & chillat.  

Vi flyttar den 1 Mars som jag säkert nämnt, när är det läge att börja rensa & småpacka lite???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0